هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

اطلاعات گوشی آیفون 8 اپل از کجا به بیرون درز پیدا کرد؟

در حالی که چند ساعت بیشتر تا رونمایی آیفون 8 جدیدترین محصول شرکت اپل زمان باقی نمانده است، در مدت گذشته اطلاعات بسیاری از این محصول جدید کمپانی اپل به بیرون درز پیدا کرد.


نشر زودهنگام اطلاعات گوشی های جدید اتفاق تازه ای نیست و در میان نسل های پرچم دار سامسونگ و دیگر برندهای مطرح بازار بارها شاهد این مساله بوده ایم. اما کمپانی اپل همیشه موفق بوده خود را از این مسائل دور نگه داشته و حفظ اطلاعات از افتخارات شرکت اپل به شمار می رفته است.



اما این بار موضوع کمی متفاوت جلوه کرده و اپل نتوانست اطلاعات آخرین محصولات خود یعنی ویژگی های آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X را به خوبی تا روز رونمایی مخفی نگه دارد.


مساله ای که جدیدا انگشت اتهام را به سمت کارکنان شرکت اپل نشانه رفته است. واقعیت هم همین است که به جز کارکنان شرکت اپل چه کسی می تواند مسئولیت افشای اطلاعات این گوشی های لوکس را برعهده داشته باشد؟!


تا جای که تحلیل گر معروف شرکت اپل، جان گروبر در گزارش خود آورده است: " تا حد زیادی اطمینان دارم که افرادی در اپل اطلاعات را افشا می کنند. مشخص است که این کار به صورت اتفاقی صورت نگرفته و برخی از کارکنان اپل قصد ضربه زدن به این شرکت را دارند."


وی اضافه می کند: " هر کس این کار را کرده، جذابیت ها و سورپرایزهایی را که اپل برای کاربران در نظر گرفته بود، از بین برده است"


طبیعتا پس از مراسم رونمایی سرویس های امنیتی اپل کانال افشای اطلاعات را جستجو کرده و به احتمال خیلی زیاد آن را پیدا خواهند کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.