هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

طرز تهیه کباب شفتالو

آشپزی کردن یکی از لذت بخش ترین کارهای دنیا محسوب می شود به خصوص اگر برای عشق و فرزندانتان و تمام کسانی که دوستشان دارید، تهیه کنید.


کافیست گشتی در فضای پر حجم و گسترده ی اینترنت بزنید تا دریابید چه غذاهایی وجود دارند که شما حتی از نام آنها هم بی خبرید.



چنانچه شانس خرید تور ترکیه و یا قبرس را داشته باشید، در منوی رستوران آنها غذایی را خواهید یافت که کباب شفتالو نام دارد که یکی از غذاهای محلی آنها است و البته بسیار لذیذ و خوشمزه.


اگر مایلید برای اهل خانه که در پشت میز و صندلی غذاخوری منتظر دست پخت خوشمزه ی شما هستند ،یک غذای متفاوت درست کنید، پیشنهاد ما به شما تهیه ی این غذای لذیذ است. پس با ما همراه شوید.


مواد لازم

    ۵۰۰ گرم گوشت چرخ کرده گوسفند
    ۵۰۰ گرم پرده ی چربی
    ۱ عدد پیاز درشت
    یک مشت جعفری تازه
    نصف قاشق چایخوری پودر دارچین
    ۱ قاشق چایخوری نمک
    نصف قاشق چایخوری فلفل سیاه
    ۱ قاشق چایخوری پرک فلفل قرمز

طرز تهیه


پرده چربی شکم گوسفند را خوب تمیز کنید و خوب بشویید. حال روی تخته پیاز و جعفری را ریز ریز خرد کنید. حال کاسه ای آورده و گوشت، پیاز، جعفری، پودر دارچین، پودر فلفل سیاه، پرک فلفل قرمز و نمک را درون آن بریزید و خوب با هم مخلوط کنید.


ازاین مخلوط گوشت تهیه شده، برداشته و در دستتان به شکل سوسیس فرم دهید و کنار بگذارید. سپس چربی ورقه ای را روی سطح صاف قرار دهید.


سپس این سوسیس های تهیه شده را روی چربی گوش قرار دهید و به اندازه ای که لازم است برش دهید تا تمام سطح گوشت را بپوشاند.


پس از آنکه همه ی گوشت ها آماده شدند، آنها را برای مدت 10 دقیقه کباب و یا گریل کنید. این غذای خوشمزه را با نان پیتا و سالاد شیرازی سرو کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.