هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

جریمه ی 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی

در فهرست جریمه های بیشتر صاحبان خودروهایی که در پایتخت تردد می کنند، جریمه طرح ترافیک و جریمه ورود به طرح زوج و فرد بیش از هر جریمه ی دیگر به چشم می خورد.
با وجودی که مبلغ جریمه طرح ترافیک 20 هزار تومان می باشد، اما تصورش را بکنید که اگر چند ساعت در تهران در زمان طرح تردد داشته باشید، برای هر ساعتی که در طرح هستید، 20 هزار تومان جریمه شده و ممکن است به ازای 4 ساعت به اندازه ی 80 هزار تومان جریمه شوید.



خبر جدید از اعمال قانون جریمه ی 50 هزار تومانی برای خودروهای فاقد معاینه فنی نیز چیزی شبیه به این است. به این معنا که شما برای هر روزی که بدون معاینه فنی در شهر تردد کنید، 50 هزار تومان جریمه خواهید شد.


امیر جعفر پور، مدیر کل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در این خصوص گفت: طرح کاهش(LEZ) در ۸ کلانشهر از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، قم و کرمانشاه اجرایی می شود و خودرو های فاقد معاینه فنی ۵۰۰ هزار ریال جریمه خواهند شد.



وی خاطر نشان ساخت:  طرح کاهش(LEZ) که در تهران در محدوده طرح زوج و فرد اجرایی شد قرار است با مصوبه شورای عالی ترافیک از ابتدای آبان ماه در 8 کلان شهر کشور اجرایی شود.

 
جعفر پور عنوان ساخت: طرح کاهش(LEZ) در 8 کلان شهر از جمله مشهد، اصفهان، کرج، شیراز، تبریز، اهواز، قم و کرمانشاه  اجرایی می شود و خودرو های فاقد معاینه فنی 500 هزار ریال جریمه خواهند شد.
 
مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در نهایت گفت: اگر در کلان شهر‌های نامبرده زیر ساخت‌های لازم برای اجرای طرح LEZ فراهم نشده باشد اجرای آن به تعویق خواهد افتاد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.