هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تور آنتالیا با هتل نظر بیچ

یک ماه به فرا رسیدن نوروز 97 باقی مانده است و بسیاری از افراد از مدت ها پیش برنامه ریزی برای سفرهای نوروز خود را آغاز کرده اند. در میان تورهای گردشگری، تورهای نوروز 97 آنتالیا نیز از جمله تورهای پرطرفداری است که بسیاری از مسافران علاقه مند به خریداری آن هستند.

حتما میدانید که قیمت تورهای آنتالیا و در کل تمامی تورها در نوروز و تعطیلات افزایش می باید. اما برای آنکه کمی در هزینه های خود صرفه جویی کنید به شما پیشنهاد می کنیم که اقامت در یک هتل کم ستاره تر را بر گزینید.


از نظر پیدا کردن هتل مورد نظر خود در آنتالیا دچار مشکل نخواهید شد چرا که تعداد هتلهای آنتالیا آن قدری هست که شما بتوانید حتی هتل های ارزانی را هم پیدا کنید. پیشنهاد ما رزرو هتل نظر بیچ آنتالیا است.



معرفی هتل نظر بیچ آنتالیا


این هتل، یکی از هتلهای 4 ستاره ی آنتالیا است که چشم انداز فوق العاده ای به دریای مدیترانه دارد و به مسافران امککانات مناسبی تقدیم میکند. در سفر به شهر آنتالیا در رزرو هتل بایستی نزدیکی به دریا و چشم انداز دریا را در نظر داشته باشید تا سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.




این هتل با ساحل زیبای لارا تنها 4 کیلومتر فاصله دارد و به علاوه که فضای داخلی این هتل بسیار شیک و چشم نواز است. از امکانات هتل می توان به اتاقهایی با فضایی مدرن و شیک به همراه تخت خوابهای راحت و شیک،تلویزیون و ماهواره، مینی بار و حمام خصوصی برخوردار هستند. همچنین باید گفت که اتاق های این هتل بالکن های خصوصی دارند که برای صرف یک چای و قهوه عصرانه، بسیار مناسب است.




در رستوران هتل صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه ی آزاد سرو می شود.به امکانات بسیار هتل نظر بیچ استخر روباز، سونا،حمام ترکی و پلت فرم خصوصی مجهز به صندلی راحتی و چتر آفتاب را اضافه کنید. بهره گیری از امکانات هتل اقامتی خاطر انگیز را برای شما فراهم می کند.


چنانچه قصد سفر به آنتالیا در نوروز 97 را دارید، می توانید تورهای فوق العاده ای را با قیمت مناسب از لینک زیر خریداری کنید:


http://www.parmidatours.com/tour/antalya

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.