هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بازدید از رم

تور گردشگری اروپا با بازدید از پایتخت کشور ایتالیا یعنی شهر رم به اوج خودش خواهد رسید. ایتالیا یکی از دیدنی ترین کشورهای جهان می باشد که صاحب هنر، فرهنگ و تاریخ بسیار پرقدمت و طول و درازی ست.
سفر به ایتالیا چه به قصد کار و تجارت باشد و چه به قصد گردشگری، یک سفر فوق العاده و به یاد ماندنی خواهد بود. شهر رم مانند گنجینه ای ست مملو از آثار باستانی و مراکز مهم تاریخی که هر یک مانند یک کتاب تاریخ می باشند.

در میان جاذبه های گردشگری رم موارد زیر از بیشترین اقبال عمومی در میان گردشگران برخوردار هستند.
معبد پانتئون که آرامگاه تعدادی از امپراطورها و نقاشان معروف ایتالیا می باشد. همه ساله توریست های زیادی برای بازدید از این معبد به ایتالیا سفر می کنند.

و استادیوم بزرگ کلوسئوم که یادآور جنگ های خونین میان گلادیاتورهاست. و یا زمانی که امپراطورهای روم باستان برای تفریح خود، انسان های بی گناه را طعمه ی حیوانات درنده می کردند.

و از همه زیباتر و عاشقانه تر فواره تروی می باشد که سالیان سال عشاق زیادی را به انداختن سکه های طلایی بسیار در خود جذب کرده است. این سکه ها به امید رسیدن به معشوق در این مکان پرتاب می شوند.

رم یکی از زیباترین شهر هایی است که از مقاصد گردشگری در سفرهای مسافران با تورهای اروپایی است. این شهر رمز و رازهای زیادی را در خود جای داده است که تنها با سفر کردن به آن می توان از آن پی برد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.