هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

آموزش فعال کردن واتس اپ فارسی

واتس اپ در آخرین به روز رسانی خود، از نسخه ی فارسی خود در دستگاه های iOS خبر داد. این نرم افزار محبوب پیش تر نسخه ی فارسی خود را برای دستگاه های اندرویدی منتشر کرده بود و اکنون واتس اپ فارسی برای کاربران آی او اس نیز قابل دانلود است.


اما باید بگوییم که برای استفاده از این نرم افزار، لازم است تا در تنظیمات دستگاه های iOS ای تغییراتی ایجاد شود که در ادامه از شما دعوت می کنیم، برای آموزش با ما همراه شوید.



چگونه زبان فارسی را در واتس اپ iOS فعال کنیم؟


همان طور که گفتیم، برای آنکه از نسخه ی فارسی این نرم افزار در دستگاه های iOS بهره مند شوید، باید در سیستم عامل دستگاه کمی تغییرات ایجاد کنید.

در اولین مرحله واتس اپ را به روز رسانی کنید و سپس به قسمت تنظیمات برنامه بروید. پس از این که به بخش تنظیمات داخل رفتید، روی گزینه ی General زده و به بخش Language & Region می روید.


زبان پیش فرضی که برای این نرم افزار در نظر گرفته شده است، زبان انگلیسی است، برای تغییر آن، به بخش Language and Region بروید و گزینه ی Iphone Language را انتخاب کنید.



با انتخاب این گزینه، تمامی زبان هایی که توسط این نسخه پشتیبانی می شوند به شما نمایش داده می شود. پیش از این زبان فارسی در زمره ی این زبان ها قرار نداشت، اما اکنون قادر خواهید بود زبان فارسی را نیز در بین زبان های پشتیبانی شده توسط اپلیکیشن واتس اپ ios مشاهده نمایید.


جال به قسمت Preferred Language Order بروید و با مشاهده ی زبان فراسی، بر دکمه ی Enter لمس کنید و زبان فراسی را به بالاترین زبان صفحه انتقال دهید.


اما اگر با آپدیت کردن نرم افزار، همچنان خبری از زبان فارسی نبود، باید با لمس گزینه ی Add Language ، زبان فارسی را به زبان های موجود اضافه کنید تا بتوانید از منوی فارسی واتس اپ استفاده کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.