هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بازنشستگان کشوری تسهیلات ویژه ی نوروزی دریافت می کنند

به گفته ی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان این صندوق در ایام نوروز از تخفیف 50 درصدی برای هتل های ایران گردی و جهانگردی برخوردار خواهند شد.

جمشید تقی زاده، با اشاره به مورد بالا گفت: برای تعطیلات نوروز ۹۷، در تمامی ۶۴ هتل از مجموعه هتل های ایرانگردی و جهانگردی در ۲۴ استان کشور، جهت تکریم بازنشستگان کشوری ۵۰ درصد تخفیف در اسکان و ۱۵ درصد تخفیف در غذا در نظر گرفته شده است.



مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری اضافه کرد: در این راستا بازنشستگان کشوری می توانند با مراجعه به سایت شرکت هتل های ایرانگردی و جهانگردی به نشانی www.ittic.com یا تماس با شماره تلفن ۸۲۴۷۹-۰۲۱ نسبت به کسب اطلاع و رزرو هتل های مورد نظر خود اقدام کنند.


وی تاکید کرد که بازنشستگان عزیز برای استفاده از این امکان می باید از قبل رزرو هتل مورد نظر خود را انجام بدهند تا از تخفیف 50 درصدی بهره مند باشند. وی توضیح داد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، نگاه ما به بازنشستگان، نگاه تکریمانه است و ما خدمه آنها در صندوق هستیم.


تقی زاده عنوان ساخت: برای آینده برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا بتوانیم در بخش های رفاهی، خدمات بهتری انجام دهیم. از این رو قرار است خرید خدمات رفاهی را برای بازنشستگان تحت پوشش اجرایی کنیم.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.