هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

آِیفون 10 با رنگ های جذاب در راه است؟

یکی از اسمارت فون هایی که همیشه مورد علاقه ی کاربران قرار می گیرد، آیفون است. آیفون 10 که در سال گذشته به بازار عرضه شد، یکی از محبوب ترین پرچمدارانی بود که توسط کاربران خریداری شد.


اما در جدیدترین اخبار آمده است که قرار است آیفون 10 با رنگ های جدید و زیبا وارد بازار شود.




آیا آیفون 10 با رنگ بازار وارد بازار می شود؟


چندین ماه پیش، خبرهایی منتشر شد که قرار است آیفون 10 با نمایشگر OLED وارد بازار شود که رنگ طلایی خواهد داشت. باید بگوییم که اخیرا نیز طرح مفهومی آیفون 10 پلاس طلایی در قالب یک ویدیو توسط «لی گونهو» منتشر شد.


" بنجامین گسکین " نام یکی از افشاگران نام آشنایی است که از شاسی و درگاه سیم کارت منتسب به آیفون 10 طلایی رونمایی کرده بود.

از سوی دیگر «استیو هِمِرستوفر» با نام کاربری توییتر «OnLeaks»، ادعا کرده که اپل در آینده‌ای نزدیک آیفون 8 و آیفون 8 پلاس قرمز رنگ را نیز در اختیار کاربران قرار خواهد داد .




آیفون 10 هم اکنون در رنگ های خاکستری و نقره در بازار جهانی عرضه می شود، با این اوصاف اگر این اسمارت فون در رنگ های زیبا و جذاب به بازار عرضه شود، می تواند کاربران بیشتری را به خود جلب کند. کمپانی آیفون پیشتر سری 7 گوشی های خود را در رنگ قرمز به بازار عرضه کرد.


محصولات قرمز رنگ اپل به همکاری چندین ساله آنها با نهاد (RED) و برند (Product (RED بر می گردد و بخشی از درآمد آنها صرف هزینه درمان بیماری‌های خاص در دنیا می‌شود.


این منابع گفته اند که علاوه بر اینکه رنگ جدید به آیفون اضافه می شود، قرار است نسخه ی بهبود یافته ای نیز از آن به بازار عرضه شود. اپل قصد دارد در رویداد روز سه‌شنبه خود یک تبلت ارزان‌ قیمت برای دانش‌آموزان و مراکز آموزشی معرفی کند و تحلیلگرانی از قبیل «مینگ-چی کو» بر این باورند که این مدل از آیپد از قلم پشتیبانی می‌کند.



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.