هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

بهار فصلی است که بسیاری از افراد در آن به گشت و گذار، سفر و گردشگری می پردازند. آب و هوای فوق العاده، طبیعت زیبا و تعطیلات نوروزی همگی دست به دست هم می دهند که گردشگران از این فرصت استفاده کنند و نقاط مختلفی را ببینند.


یکی از مقاصد گردشگری در تعطیلات نوروزی، جزیره ی زیبای کیش است. به دلیل آنکه این جزیره ی زیبا بسیار شرجی و گرم، است، سفر در فصول متعادل بهترین زمان برای دیدن از این جزیره است. چه هوایی معتدل تر از هوای بهاری!


برای سفر به کیش و اقامت در این جزیره ی زیبا، انتخاب های مختلفی پیش رو دارید. ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با یکی از هتلهای بسیار خوب کیش آشنا کنیم. شاید که در این روزهای پایانی تعطیلات، قصد سفر به این کیش را داشته باشید.




سفر به کیش با رزرو هتل مارینا کیش


هتل مارینا، یکی از هتل های 5 ستاره کیش است و یکی از بهترین هتل های این منطقه است. هتل مارینا کیش، مساحتی به وسعت 10 هکتار دارد و به واسطه ی معماری منحصر به فردی که دارد از سایر اقامتگاه های جزیره متمایز شده است.

در این هتل پنج ستاره، قسمتی به فضای سبز اختصاص داده شده است و چند گونه ی گیاهی به همراه آبنماهای فوق العاده، بر زیبایی آن افزوده است.



کسانی که در هتل مارینا کیش اقامت می کنند، می توانند از منظره و چشم انداز فوق العاده ای که این هتل در اختیارشان قرار می دهد. در دو طرف این هتل، سواحل مختلفی وجود دارد، دو گونه ی متفاوت از سواحل مرجانی و دریای زیبای خلیج فارس!



در کیش هتلهای گرانی وجود دارد که البته هتل مارینا نیز از جمله ی همین اقامتگاه هاست و هزینه ی یک شب اقامت در این هتل از شبی 850 هزار تومان آغاز میشود، که به نظر میرسد این رقم نسبت به خدماتی که هتل در اختیار مسافران قرار میدهد، ناعادلانه نیست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.