هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

تبلیغ در اینستاگرام یا وب سایت؟

با آمدن رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، بازدید از سایت ها عملا کم شده است. خیلی از شرکت یا مغازه ها با ارائه عکسی در صفحه اینستاگرام شان و درج قیمت زیر آن، کار را برای مشتریان آسان کرده اند.

مشتری اجناس را می بین، قیمت را می داند و به راحتی با پیک سفارشش را می گیرد. اما این رسانه ایرادی دارد و آن عدم توجه خریداران به تمام اجناس، اطلاع از تخفیفات، و پرسش سوالات تکراری متعدد است. و البته خیلی ها به این صفحات اعتماد یندارند و خرید را غیرمنطقی می دانند.

با تبلیغ اجناس در شبکه های اجتماعی می توان تعداد مشتریان را به طور چشمگیری افزایش داد. حال وقت آنست که این افراد را به سایت کشاند تا همه چیز را بدانند و آگاهانه انتخاب کنند. با طراحی یک وب سایت جامع، باید تمامی اطلاعات درباره شرکت یا فروشگاه داده شود تا مشتریان بدانند قصد کلاهبرداری وجود ندارد.

سپس عکس های متعددی از اجناس گذاشته شود و درباره آنها اطلاعات کامل و قیمت درج شود.

راه های ارتباطی تماس، فکس، ایمیل و فروش حضوری هم لازم است ذکر شود. از خوبی وب سایت ها این است که با ذخیره ایمیل مشتریان می تواند اطلاعات اجناس جدید، تخفیفات فصلی یا تاسیس شعبه را اطلاع دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.