هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

میدان نقش جهان اصفهان و هتل پارتیکان در نزدیکی آن

در این روزهای بهاری شهر اصفهان پذیرای گردشگران از سراسر ایران و جهان است.گردشگران با مراجعه به سایتهای رزرو هتل اقدام به رزرو هتل با تخفیف می کنند تا هم خیالشان از بابت جا راحت باشد و هم سفر به صرفه ای را تجربه کنند.یکی از هتلهای زیبای اصفهان که بیشتر مورد توجه گردشگران قرار می گیرد هتل 3ستاره ی پارتیکان اصفهان است.

اما به شهر اصفهان که سفر می کنید،حتما میدان نقش جهان از جمله  مکانهایی در این شهر است که بارها و بارها برای بازدید از مکانهای تاریخی و بازارهای سنتی پیرامون آن و هچنین خرید سوغاتی به آن می روید.
ساخت میدان نقش جهان به  سال ١٠١١در دوران شاه عباس اول در دوره ی صفویان برمی گردد.در دوره ی شاه عباس و جانشینان او، این میدان محل بازی چوگان، رژهٔ ارتش، چراغانی، و محل نمایش‌های گوناگون بوده‌است. دو دروازه ی سنگی چوگان از آن دوره هنوز در میدان باقی است که از انجام ورزش چوگان در آن دوره حکایت می‌کند و قدیمی‌ترین دروازه چوگان دنیاست.بماند که اکنون ورزش کاملا ایرانی چوگان به فراموشی سپرده شده است.
اما حالا میدان نقش جهان پر است از مغازه هایی که صنایع دستی اصفهان را به فروش می رسانند و پر است از مسافرانی که برای استراحت روی چمنها می نشینند.
اما در سفر به شهر اصفهان اگر مایلید در نزدیکی میدان نقش جهان اقامت کنید،هتل پارتیکان اصفهان گزینه ی خوبی برای شماست.هتل 3ستاره ی پارتیکان اصفهان یکی از هتلهای اصفهان در نزدیکی این میدان تاریخی با ابهت است.هتل دارای فضاهایی شیک و در خور است و از امکاناتی مانند اتاقهای زیبا و راحت مجهز به یخچال،تلویزیون،سرویس ایرانی و فرنگی و حمام خصوصی برخوردار است.همچنین هتل دارای لابی و دسترسی به اینترنت در لابی،رستوران و کافی شاپ نیز است.در ادامه تصاویر هتل را تماشا می کنیم:





نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.