هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

با چربی های بدنتان خداحافظی کنید

جمع شدن چربی در تمامی قسمت های بدن می تواند مشکل ساز باشد اما تجمع چربی در اطراف شکم منجر به ایجاد مشکلات جدی تر و خطرناک تری می شود. احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی تا حد زیادی افزایش پیدا می کند و منجر به ایجاد انواع دیابت ها می شود. چندین عادات بد وجود دارد که موجب می شود چربی تا حد زیادی در بدن انباشته شود. 

- افرادی که طرفدار شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و فیس بوک هستند بیشتر بدنشان چربی جذب می کند. این افراد بدون تحرک ساعاتی در روز را در گوشه ای نشسته و سرگرم گوشی و یا لپ تاپ خود هستند. 

- برخی افراد هستند که شکم خود را با خوردن انواع هله هوله پر می کنند. این افراد به جای آنکه میوه ها و سبزیجات مقوی با کالری کم تر مصرف کنند, مقادیر زیادی خوراکی های پر کالری و بدون مواد مغذی وارد بدنشان می کنند. چنان چه که با هنگام خوردن هله هوله کنترل خوردنشان را نیز از دست می دهند. سعی کنید از روز قبلی که می خواهید سر کار بروید مقداری آجیل و سبزیجات که کالری کمی دارند,  آماده کنید تا در طول روز بخورید و به خوراکی هایی که موجب تجمع چربی می شوند روی نیاورید. 



- به طور مرتب و با برنامه ورزش کنید.150 دقیقه ایروبیک در طول یک هفته می تواند چربی های زیادی را در اطراف شکمتان بسوزاند. رژیم غذاییتان را در کنار ورزش حفظ نمایید. 

- خانم ها در دوران عادات ماهیانه میل به خوردن خوراکی های مختلف و متنوع دارند. علت نیاز به خوردن زیاد افزایش هورمون پروژسترون می باشد. اما در این روزها نیز به همان رژیم غذایی قبلی خود ادامه دهید. 

- در رژیم غذاییتان پروبیوتیک را نیز وارد کنید. باکتری هایی که در شکم وجود دارد در افزایش و کاهش وزن تاثیر به سزایی دارند. پروبیوتیک هایی که در ماست وجود دارد می تواند مدت زنده ماندن باکتری ها را در بدن انسان افزایش دهند. کمبود این باکتری های شکمی در بدن موجب افزایش وزن می شود. 

- زمانی که برنامه ی غذایی خاصی در طول روز داشته باشید وقتی گرسنه می شوید هر چه به دستتان می رسد نمی خورید, به سراغ مواد غذایی از پیش تعیین شده رفته و گرسنگیتان را رفع می کنید. 



از غذاهای سرخ کردنی دوری کنید. اگر نتوانستید غذاهای سرخ کردنی را کنار بگذارید شکم بزرگتان را نیز تحمل کنید. 

برای یافتن اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت روزیاتو مراجعه کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.