هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

سه خبر از دنیای اینستاگرام

به سه مطلب برتر در اینستاگرام توجه کنید: انتشار ربنای شجریان در اینستاگرام روحانی، پست اینستاگرامی بهاره کیان افشار برای نمایش " آیس لند" و پست اینستاگرامی احسان علیخانی پس از پخش اولین قسمت "ماه عسل"

پست اینستاگرام رئیس جمهور حسن روحانی

در صفحه ی رسمی حجت الاسلام  و المسلمین حسن روحانی، رئیس جمهوری ایران اسلامی، آمده است: بخشی از دعای ربنا؛ با صدای دلنشین و حذف ناشدنی استاد شجریان. و بخشی از ربنای شجریان نیز به اشتراک گذاشته شده است.


پست اینستاگرام بهاره کیان افشار

بهاره کیان افشار در صفحه ی رسمی خود از اجرای نمایش آیس لند در ونکوور و تورنتوی کانادا خبر داده و لینک های خرید بلیط را به اشتراک گذاشت.

آیدا کیخایی طراح و کارگردان «آیس‌لند»، با پرداخت کپی‌رایت این اثر به نیکلاس بیلون، ترجمه‌اش را به زهره جواهری و دراماتورژی‌اش را به همسرش محمد یعقوبی سپرده است. او آذر، دی و بهمن 95 این نمایش را در تئاتر خصوصی باران روی صحنه برد، آن زمان ایفای نقش آنا به جای بهاره کیان‌افشار بر عهده فهیمه امن‌زاده بود.
آزاده صمدی، بهاره کیان افشار و احسان کرمی برای ایفای نقش در این تئاتر راهی کانادا شده اند و در تاریخ های 19 ام خرداد ماه یعنی نهم ماه ژوئن و در تاریخ 23 ام خرداد ماه یعنی 13ام ژوئن نمایش در شهر تورنتو روی صحنه خواهد رفت.

پست اینستاگرام احسان علیخانی
و اما احسان علیخانی پس از اجرا و پخش اولین قسمت برنامه ی ماه عسل در ماه رمضان 96، عکس زیر را منتشر ساخته و زیر آن نوشت: "سلام مخلطیم، چطور بود رفقا"

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.