هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

با 150 میلیون کجا خانه بخریم؟!!

چند سالی است که قیمت خانه بیشتر از حد انتظار افزایش یافته است به طوری که امروزه با قیمت یک خانه ی چند سال ساخت متراژ پایین در یک موقعیت نه چندان خوب، در سالهای قبل می توانستید یک خانه ی مناسب در یک محله ی خوب در تهران خریداری کنید. اگر سالها قبل درگیر جستجو ی قیمت مسکن بوده اید، این تفاوت فاحش را می توانید کاملا درک کنید.



آنچه مسلم است، بازار مسکن در ایران و به خصوص تهران افسار گسیخته است و مسئولان به خصوص شهرداری تاکنون برای مدیریت آن اقدام شایسته ای انجام نداده اند. به گفته ی کارشناسان در تهران قیمت مسکن در دوره های مختلف، روز به روز افزایش یافته که از جمله دلایل آن می توان به تمرکز امکانات در این کلان‌ شهر و افزایش هزینه‌ های ساختمان‌ سازی ناشی از تراکم فروشی اشاره کرد که ناشی از مدیریت غیر علمی در شهر تهران بوده است.

حال با تمامی این مشکلات اگر در حال حاضر 150 میلیون تومان سرمایه داشته باشید و بخواهید آنرا صرف خرید مسکن کنید، به نظرتان می شود با این سرمایه صاحب خانه شد؟
در سالهای نه چندان دور با این مبلغ می توانستید آپارتمانی نوساز در مناطق خوب تهران از قبیل جنت آباد خریداری کنید. اما خوب اگر چنین سرمایه ای دارید نگران نباشید می توانید روی آپارتمانهای 79متری با عمر 15 سال در مناطق جنوبی تهران نظیر هاشمی حساب کنید. اگر عمر بنا را بالاتر ببرید، می توانید صاحب خانه های بزرگتری در همین مناطق جنوبی بشوید. حال جدول قیمت مسکن حدود 150 میلیون تومان را قرار می دهیم تا اگر واقعا قصد خرید خانه در تهران را دارید به شما کمک کند:


قیمت مسکن در تهران حدود 150 میلیون تومان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.