هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

ایزو 9606

اگر به مشاور ایزو مراجعه نمایید، گواهینامه استاندارد ایزو در زمینه ی جوشکاری فیوژن، مطابق با استاندارد ایزو 9606 معرفی خواهد شد.


ایزو 9606 ISO 9606: 2012 الزامات مورد نیاز برای آزمون مجذور جوشکاری فیوژن فولاد را مشخص می کند.


این فهرست مجموعه ای از قوانین فنی برای آزمون کیفی سیستماتیک جوشکار را فراهم می کند و این امکان را می دهد که چنین مدارکی مستقل از نوع محصول، مکان و آزمون بررسی شود.


هنگامی که جوشکاران واجد شرایط، تاکید بر توانایی جوشکار دستی برای دستکاری در الکترود، مشعل جوشکاری و یا جوشکاری صرف مورد آزمون قرار می گیرند، جوشکاری های باکیفیت مطابق با الزامات ایزو 9606 تائید می شوند.


فرآیندهای جوشکاری که در استاندارد ایزو 9606 ISO 9606: 2012 ذکر شده، شامل فرآیندهای جوشکاری همجوشی هستند که به عنوان جوشکاری به صورت دستی یا مکانیسمی تعیین می شوند. این فرآیندها جوشکاری های کاملا مکانیزه و خودکار را تحت پوشش خود قرار نمی دهند.


در صورتی که هر گونه سوال در این خصوص و در مورد دیگر استانداردهای ایزو دارید، می توانید با مراجعه به وب سایت ایزو هوم به آدرس https://isohome.ir/  نسبت به دریافت اطلاعات اقدام نموده و در صورت نیاز درخواست مشاوره ایزو دهید.


در حقیقت پیش از اقدام برای اخذ گواهینامه ایزو، جلسات مشاوره ایزو و کسب اطلاعات کافی و همین طور ممیزی های داخلی و ابتدایی ضروری هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.