هم همه

هم همه

هم همه

هم همه

صندلی های اپن مناسب افراد سنگین وزن

صندلی های اپن عموما به لحاظ سایز و نوع طراحی برای افراد با جثه ی بزرگ تر و وزن بالاتر کمی نامناسب به نظر می رسند.


اما اگر قرار باشد صندلی اپن مناسب، راحت و مستحکم برای افراد سنگین وزن انتخاب و خریداری نماییم، چه فاکتورهایی در انتخاب جای می گیرند.


صندلی اپن با صفحه ی مربع یا گرد؟


صندلی های اپن در انواع طرح ها و مدل های گوناگون طراحی و تولید می گردند و غالبا نشیمنگاه ظریف و کوچکی دارند.

برای این که افراد با وزن های بالاتر بتوانند از صندلی های اپن استفاده کرده و مشکلی برای صندلی ایجاد نشود، به نکات زیر توجه نمایید:


1-    از خرید صندلی های با نشیمنگاه مربع شکل خودداری نمایید.

زیرا با نشستن روی صندلی های مربع شکل، اگر شخص سنگین وزن باشد فشار زیادی به چهار گوشه ی صندلی به خصوص گوشه های جلویی وارد خواهد شد و در زمان کوتاهی با تغییر فرم و شکل صندلی روبرو خواهید شد. بنابر این بهتر است که از صندلی ها با سطح مقطع دایره شکل استفاده نمایید.



2-    از صندلی های با پایه ی مستحکم استفاده نمایید
در صورتی که قرار باشد فردی با وزن سنگین تر روی صندلی اپن بنشیند، می باید صندلی اپن را با پایه ی مستحکم انتخاب کنید. و همین طور خاصیت فنری صندلی می باید در بهترین و قوی ترین حالت باشد تا زمانی که به یکباره فشار وزنی زیادی روی آن وارد می گردد، حالت ارتجاعی اش از بین نرود.


3-    از صندلی های با سطع  مقطع بزرگ استفاده نمایید


و در نهایت بهتر است از صندلی هایی که سطح مقطع و نشیمن گاه بزرگ تری دارند، استفاده کنید. به این شکل وزن در مساحت بیشتری تقسیم شده و فشار کمتری به مرکز و محیط وارد می گردد.



4-    به سراغ صندلی های باکس بروید


به علاوه توجه داشته باشید که صندلی های باکس وزن زیاد را به شکل کاملا مطمئن تری تحمل می کنند و در همه مواقع و بیشتر موقعیت ها می توان از این گونه صندلی های پیشخوان استفاده کرد.




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.